Brand

Bezpečnosť brandu počas krízy – ako chrániť dobré meno vašej spoločnosti

nekopírujte konkurenciu, autentická komunikácia, počúvajte zákazníkov

V prvom rade je nutné poznať vašu značku – akým štýlom a tónom komunikuje, čo je pre ňu typické a nesnažiť sa kopírovať komunikáciu ostatných.

Nebudete pôsobiť autenticky, ak zrazu začnete komunikovať so svojimi zákazníkmi a fanúšikmi inak ako sú pri vás zvyknutí.

Čas krízy neznamená pre každú značku hneď marketingovú príležitosť, a preto netreba využívať aj na prvý pohľad lákavú možnosť ako sa zviditeľniť pokiaľ to nesedí do vášho typu biznisu a komunikácie.

V každej kríze sú ľudia veľmi citliví na značky, ktoré chcú zneužiť situáciu a dokážu sa im rýchlo otočiť chrbtom.

Najlepší spôsob je počúvať čo vaši zákazníci a fanúšikovia hovoria, ako sa správajú a reflektovať ich očakávania vo vašej komunikácii a správaní značky.

Author

Ľubomír Ondrejkovič

Autor sa od roku 2011 venujem riešeniam v oblasti online marketingu. Prešiel si pozíciami od manažmentu komunity, tvorbu obsahu, nastavovaniu reklamných formátov, projekt manažmentu až po tvorby stratégií.

Comment (1)

  1. does medicare pay for cialis
    21. januára 2024

    does medicare pay for cialis

    does medicare pay for cialis

Comments are closed.