AKO POSTUPUJEME

Kroky pre úspešnú kampaň

arrow
01

Brief & Analýza

Dostanete na vyplnenie dokument. Nachádza sa v ňom priestor pre zadanie, opis vašej značky a očakávania. Následne pripravíme analýzu a odporúčania pre vašu kampaň.

arrow
02
process3

Kreatíva & Produkcia

Vytvoríme pre vás štruktúru kampane, komunikačnú stratégiu, kreatívne riešenia a mediálny mix. Predstavíme vám koncept a po odsúhlasení začneme s finálnou produkciou.

03
process2

Optimalizácia & Výsledky

Počas kampane budeme optimalizovať jednotlivé reklamné formáty pre čo najlepšie výsledky. Po skončení každej fázy kampane, dostanete vyhodnotenie s ďalšími odporúčaniami.

Čo je tvorba obsahu?

V dnešnom svete, kde existuje množstvo podobných produktov či služieb je ešte o to viac dôležité zaujať. Ak chcete, aby si k vám ľudia vytvorili vzťah, musíte im najskôr dať niečo, prečo by si práve vás mali zapamätať, sledovať a následne u vás kúpiť. Dosiahneme to práve tvorbou obsahu šitého priamo pre nich, kde im viete pomôcť nájsť čo hľadajú, zorientovať sa v téme, poradiť či až priamo naviesť.

Pomôžeme vám vytvoriť publikačný plán, ktorý zaujme. Naši špecialisti majú skúsenosti s tvorbou obsahu, ktorý je zameraný na pritiahnutie pozornosti a nadviazanie vzťahu so zákazníkmi.

Čo robiť na sociálnych médiách?

V dnešnej dobe sú pre väčšinu ľudí hlavné zdroje informácií na internete. O pozornosť užívateľov sa denne bije niekoľko stoviek značiek a na to, aby zaujali majú iba niekoľko sekúnd. Práve preto je potrebné, aby vaša celková komunikácia bola pripravená práve pre toto médium. Rozhodnúť sa však, ktorá sieť je tá správna práve pre vašu značku môže byť problém.

Komplexné zabezpečenie sociálnych sietí pre vašu značku. Od vytvorenia detailných profilov na správnych sociálnych sieťach až po profesionálnu správu obsahu a manažmentu komunity fanúšikov.

Čo je komunikačná stratégia?

Základ pre akúkoľvek kampaň je mať nastavenú správnu a konzistentnú komunikáciu. Predídete tým komplikáciám, ktoré sa môžu objaviť počas kampane, ale aj pri štandardnom fungovaní. Správna komunikácia značky musí držať jednotný tón, spôsob a aj vizualitu. Okrem toho ako komunikujete, je takisto dôležité aj kde (na akých platformách), kedy a hlavne prečo. Značka musí mať svoju víziu, ktorej sa treba držať.

Na základe podkladov vám vytvoríme na mieru pripravenú stratégiu komunikácie. Od kľúčových vizuálnych prvkov, cez špecifický tón, message box až po archetyp vašej značky.

Čo je SEO optimalizácia?

Pri riešení svojich problémov a hľadaní informácií, ľudia najviac využívajú vyhľadávač Google. Väčšina ľudí si však nepozerá ďalej ako prvú stranu výsledkov. Dostať sa čo najvyššie vo vyhľadávači musí byť cieľ každej značky. Vďaka tomu viete získať nových návštevníkov a zákazníkov.

Pravidelnou starostlivosťou o webstránku zvyšujete svoje hodnotenie, a teda postupujete na vyššie pozície v Google. Naši špecialisti vám poradia, pretože sledujú najnovšie zmeny v algoritmoch vyhľadávačov.

Prečo mať modernú webstránku?

Pre väčšinu značiek sa jedná o základný stavebný kameň online komunikácie. Webstránka musí byť rýchla a načítať sa do pár sekúnd. Orientácia na stránke musí byť intuitívna a užívateľský zážitok z návštevy príjemný. Ak tieto jednotlivé požiadavky nespĺňa, zbytočne prichádzate o zákazníkov.

Pomôžeme vám s vytvorením profesionálnych webstránok podľa najmodernejších trendov. Či už sa jedná o čisto prezentačnú webstránku až po zložité e-shopové riešenia.

Čo je PPC reklama?

Tak ako sa billboardmi dostanete pred oči ľudí cestujúcich autom, tak sa potrebujete dostať pred oči ľudí čo sú na internete. Okrem vizuálnej stránky vašich reklám, ktorá musí zaujať, je potrebné nájsť aj tých správnych ľudí pre váš produkt. Vďaka tejto kombinácii dokážete efektívne využiť online reklamu na získanie nových zákazníkov.

Po detailnej analýze dokážeme nájsť aj pre vás ideálnu cieľovú skupinu. Vďaka dlhoročným znalostiam našich špecialistov dokážeme vašim budúcim zákazníkom ukázať vašu značku v tej správnej forme a v tom správnom čase.